[ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ]
Σελίδες
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- Αγωνιστική Παρέμβαση Νοσοκομείου Πρέβεζας
- ΕΚΑΤΟΝΤΑΧΡΟΝΑ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ (1912-2012)
- ΕΛΜΕ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
- ΕΝΩΣΗ ΠΕΖΩΝ
- ΕΤΑΝΑΜ
- Εθνικό διαδημοτικό δίκτυο υγιών πόλεων – προαγωγής υγείας
- Η ΚΙΝΗΣΗ "ΠΕΖΗ"
- Η ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ
- Κινηματογραφική λέσχη Πρέβεζας
- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ "ΠΡΕΒΕΖΑ"
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΕΩΠΟΝΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
- ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
- MILANO – Δήμος Μιλάνου
- PREVEZA 100 YEARS (1912-2012)
ΠΡΕΒΕΖΑΝΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
- A Positive
- Aπόστολος
- ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
- Ευάγγελος Αυδίκος
- ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Ι.Μ. ΡΕΝΤΖΟΥ (1868-1933)
- Μουσείο Τεχνών και Επιστημών Ηπείρου
- ΝΙΚΙΟΥ ΠΑΡΑ-ΠΟΙΗΣΗ
- Ο Σπύρος Βαγγελάκης φωτογραφίζει
- Προσωπική σελίδα του Γιάννη Ρέντζου
- ΠΡΕΒΕΖΑ: Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΝΑ ΓΥΡΟ…
- Πάνος Μουρεζίνης
- ΣΤΗΝ ΓΚΑΛΕΡΙ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΛΕΝΤΖΗ
- ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ Ι.Μ. ΡΕΝΤΖΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
- 0h! L'Enfant de la haute mer
- AΜΒΡΑΚΙΚΟΣ SOS
- Alfavita – Το κανάλι της εκπαίδευσης
- AY.ΡΙ.Ο ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ
- CAMOC – Poleographic Museums
- Culturepolis
- Greek Left Review
- H ΕΒΡΑΪΚΗ KΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
- Ένωση Γεωγράφων Ελλάδας – Ε.ΓΕΩ.
- Α, όπως Αμαλία
- ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
- Αγρικουλτούρα
- Αλληλεγγύη για όλους
- Αντί
- Ανοίξτε το κλουβί!
- ΒΙΟ.ζώ
- Δείμος του Πολίτη
- ΕΧΕΤΛΗ – ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- Η σελίδα του Κώστα Ναλπάντη
- Η επένδυση – ληστεία στο Αεροδρόμιο του Ελληνικού
- Ιστολόγιο "Γιώργος Πατούλης blog"
- ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
- Ινστιτούτο Νίκος Πουλαντζάς
- Κινηματογραφική Λέσχη Πρέβεζας
- Λόγος και Αντίλογος
- ΛΓ΄ ΕΦΟΡΕΙΑ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ – ΑΡΤΑΣ
- ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ
- ΜΙΤ ΤΕΧΤΒΟΟΚS
- ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ
- Ο Σαραντάκος είναι μαζί μας
- Πρωτοβουλία πολιτών Πρέβεζας
- Πρέβεζα αρχιτεκτονικές ματιές
- Παιδειατροφή
- Παντοκράτορας Πρέβεζα
- Περιβαλλοντική Εταιρεία Πρέβεζας
- Συμμετοχικά, αλληλέγγυα κι ελεύθερα
- ΤΡΟΧΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ
- Το ρολόι της Πρέβεζας
- Το δελφίνι
- MONO
- Preveza Leaks
- PROGRESSIVE TRANSIT
- REDNoteBook
- Royal Geographical Society (with IBG)
- SOSTE – Τροχαία εγκλήματα
- URBAN HISTORY
ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Kατηγορίες
- Μια άλλη πόλις θα γενεί καλύτερη από αυτή… - Превезании всех стран, соединяйтесь!
-
Πρόσφατα άρθρα
- ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΞΕΝΩΝ
- Η Ρωμανία κι αν πέρασεν, ανθεί και φέρει κι άλλο
- Μεγάλο προεκλογικό στοίχημα, σπεύσατε πάλι!
- ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ COVID;
- Δημόσιες συγκοινωνίες.
- Γιατί μας ενοχλεί η «Μαύρη Κλεοπάτρα»;
- ΔΕΣΜΗ ΜΕΤΡΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ…
- 8η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
- Μια πεταλούδα (και μια πορεία) για τον Ιάσονα
- Tennessee: μεθυσμένοι οδηγοί που σκοτώνουν γονείς ανηλίκων θα πληρώνουν και διατροφή
- Άρτα: Έξι κατηγορούμενοι για το φόνο του 19χρονου Βαγγέλη Δραγατάκη
- Είναι Εμφύλιος Πόλεμος τα Τροχαία στην Ελλάδα; – Αναστοχασμοί (6)
- 2023 άλλη μια χρονιά προστασίας των τραμπούκων της ασφάλτου;
- Ελληνικά τραγούδια για τροχαία “ατυχήματα”
- Τροχαία εγκλήματα: ατιμώρητα παντού;
-
- 187.371 hits
ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ «ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ» ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΟ ΣΦΑΛΜΑ
Τοποθετούμαι αρνητικά σε σχέση με το έβδομο σημείο («κατάληψη της σήραγγας Ακτίου – Πρέβεζας με ταυτόχρονη ελεύθερη διέλευση των οχημάτων, στα πλαίσια του δικαιώματος της ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών στους χώρους εργασίας τους»).
— Η ζεύξη βρίσκεται σε περιθωριακό γεωγραφικό πεδίο (θαλάσσια όρια της χώρας) και δεν θα πρέπει να δυσχεραίνει περισσότερο τον ντόπιο περιθωριακό (εκτός κέντρου) κάτοικο στην πρόσβασή του στο κέντρο (Αγρίνιο, Πάτρα, Αθήνα) ή στην παλιδρόμηση προς και από τον τόπο εργασίας του.
ΩΣΤΟΣΟ:
— Η ζεύξη κατασκευάστηκε για τη διέλευση των αυτοκινήτων προεκτείνοντας την κυριαρχία της ξένης αυτοκινητοβιομηχανίας ενώ κατέστησε άχρηστη την ήπια θαλάσσια επιφανειακή ζεύξη αποκλείοντας στην πράξη τη δυνατότητα φυσικής διέλευσης του πεζού και του ποδηλάτη (με βενζινάκατο ή φέρυ)
— Η διεκδίκηση θα πρέπει να αναφέρεται και στον πεζό / ποδηλάτη / χρήστη δημόσιων μέσων μεταφοράς
— Η κατάληψη με ΙΧΕ αυτοκίνητα συνθέτει οριακά εικόνα συνεργασίας μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανίας – πετρελαϊκής ενέργειας – ντόπιων αγωνιστών και προβάλλει αναγνώριση προτύπων αμερικάνικης ζωής (*)
— Η διεκδίκηση θα πρέπει να περιλαμβάνει προτάσεις ενίσχυσης της δημόσιας (και σιδηροδρομικής) κινητικότητας με σηματοδοσία διέλευσης ποδηλάτων (στιγμιαία ακινητοποίηση οχημάτων) και ανάληψη έργων κατασκευής ανελκυστήρων πεζών προς και από τον υποθαλάσσιο διάδρομο (και ως αναφορά στο σιδηρόδρομο)
— Η επίκληση «του δικαιώματος της ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών στους χώρους της εργασίας τους» προβάλλει μεν το ιερό δικαίωμα στην εργασία αλλά καθιερώνει ιδεολογικό καθεστώς ανισότητας στη κινητικότητα σε βάρος του άνεργου, του αδειούχου ή του περιπατητή.
Καμιά τίμια λαϊκή διεκδίκηση δεν δικαιούται να παραβλέπει ζητήματα ήπιας διαχείρισης του περιβάλλοντός και κινητικής ισότητας.
Γιάννης Ρέντζος
(*)