ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΑΠΟ ΤΗΝ KINHΣH ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

1. Προτάσεις για τη λειτουργία της πόλης 

  1. Οριστική απαγόρευση διέλευσης των φορτηγών τροφοδοσίας μέσα στο ιστορικό κέντρο της πόλης και Φορτοεκφόρτωση δεμάτων με χειροκίνητα ή ηλεκτροκίνητα τροχοφόρα. Δεν υπάρχει κανείς λόγος μία διαδρομή 400 μέτρων να γεμίζει με υπέρβαρα φορτηγά που καταστρέφουν τον πεζόδρομο.
  2. Κατάργηση του παράνομου ιδιωτικού πάρκινγκ των δικαστικών λειτουργών και εφαρμογή των νόμων σε όσους δεν συμμορφώνονται.
  3. Επανέλεγχο και μείωση των αδειών εισόδου των αυτοκινήτων στο ιστορικό κέντρο για περιπτώσεις μόνον ειδικών αναγκών, ασθενών ή ηλικιωμένων.
  4. Συνεργασία και όχι μεταφορά ευθυνών για τους πολλούς δυστυχώς εμπλεκόμενους φορείς της πόλης στο ιστορικό κέντρο (Δήμος, Λιμενικό Ταμείο, Δημοτική αστυνομία και Λιμεναρχείο).
  5. Δράση τής Δημοτικής Αστυνομίας κυρίως στο ιστορικό κέντρο με 24ωρη αστυνόμευση και τις Κυριακές, βεβαίωση όλων των παραβάσεων και είσπραξη όλων των προστίμων.
  6. Αυστηρή επιτήρηση με μπάρες στον πεζόδρομο της παραλίας, με αυστηρή απαγόρευση και ελέγχους, ιδίως κατά τη νύχτα. Ειδική ρύθμιση για περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης (π.χ. με την Πυροσβεστική Υπηρεσία).
  7. Τοποθέτηση μπαρών εισόδου στην πλατεία Ανδρούτσου και κατάργηση της εισόδου – εξόδου από το περίπτερο στα δικαστήρια και  στη Θεοφάνους, στο ύψος της Άλφα Τράπεζας.
  8. Καθιέρωση της “Κυριακάτικης ποδηλατάδας” με αποκλεισμό κυκλοφορίας των αυτοκινήτων σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης (Κυανή Ακτή, Παντοκράτορα κλπ).
  9. Απόδοση των ευθυνών με χρέωση των ζημιών στους υπεύθυνους για την καταστροφή των πεζοδρόμων στο ιστορικό κέντρο τής πόλης από τη διέλευση οχημάτων.

 2. Προτάσεις για το τεχνικό πρόγραμμα

Χάραξη και κατασκευή νέων ποδηλατοδρόμων που να συνδέουν περιμετρικά τη πόλη όπως: 

  • Επέκταση και σύνδεση του νέου τμήματος ποδηλατοδρόμου στην  οδό Mελίνας Μερκούρη από το  πρώην ΚΤΕΛ, μέχρι το περιμετρικό ποδηλατόδρομο στη «τάπια» της πόλης. 
  • Επέκταση του ποδηλατοδρόμου από το στάδιο Πρέβεζας με διαμόρφωση των  κάτω διαβάσεων (στο στάδιο και στο κάστρο Αγ.Γεωργίου) μέχρι τη Κυανή Ακτή-παραλία.
  •  Δημιουργία κάτω διάβασης στο “Φόρο” για σύνδεση και συνέχεια του ποδηλατόδρομου της τάφρου με το  τμήμα του νοσοκομείου και σύνδεση με παραλία.

Εφαρμογή προγράμματος ελεγχόμενης στάθμευσης σε κεντρικούς δρόμους τής πόλης. 

Προμήθεια σε συνεργασία με το λιμενικό ταμείο “δαγκανών” μπλοκαρίσματος αυτοκινήτων για τα παράνομα αυτοκίνητα στο ιστορικό κέντρο.

Επέκταση των πεζοδρόμων τού κέντρου στην οδό 21ης Οκτωβρίου και την οδό Καρυωτάκη και τοποθέτηση φαναριών για πεζούς και ποδηλάτες στις επικίνδυνες διασταυρώσεις της Λ. Ειρήνης (Χ. Κοντού και Κύπρου) για την ασφαλή διέλευση  των ποδηλάτων και πεζών από τη νέα πόλη στο ιστορικό κέντρο.

Προώθηση των διαδικασιών  απαλλοτρίωσης – διάνοιξης της οδού Π. Τσαλδάρη και σύνδεσή της με την Λεωφόρο Ειρήνης.

Ένταξη και εφαρμογή προγράμματος βελτίωσης των πεζοδρομίων τής πόλης για τη λειτουργική πρόσβαση και διέλευση των πεζών και ΑΜΕΑ, με αντικατάσταση αποξήλωση των εμποδίων διέλευσης και επανατοποθέτηση τους σε σωστή και λειτουργική θέση (κάδοι σκουπιδιών, στύλοι σημάνσης ΚΟΚ, κολώνες φωτισμού, δένδρα, παράνομες καταλήψεις χώρων κλπ).

Εύκολη και ασφαλή πρόσβαση των μαθητών στα σχολεία με διαπλάτυνση των πεζοδρομίων πέριξ αυτών και μελέτη – κατασκευή δικτύου ποδηλατοδρόμων προς όλα τα σχολικά συγκροτήματα ειδικά του Γυμνασίου και Λυκείου.

Σε συνδυασμό με τη γραμμή μαζικής μεταφοράς (αστική συγκοινωνία), να γίνει συνδυασμένη καμπάνια από το Δήμο για το ποδήλατο, το περπάτημα και  τα οφέλη για την πόλη και τους πολίτες, από την μείωση της υπερβολικής χρήσης του αυτοκινήτου.

Σύνδεση της πόλης και χάραξη περιφερειακών διαδρομών με ειδικές σημάνσεις για το ποδήλατο, στα όρια του Δήμου (Νικόπολη, Αγιοι Απόστολοι, Παντοκράτορα κλπ).

Εφαρμογή τής κυκλοφοριακής μελέτης τής πόλης για τους ποδηλατοδρόμους με σύνταξη ποιοτικών μελετών, ένταξη τους στο ΕΣΠΑ 2008-2013 και ολοκλήρωση των  ποδηλατοδρόμων που  έχουν εγκαταλειφθεί .


Advertisements
This entry was posted in Δημόσιος Χώρος. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s