Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΑΣ

Ένας καλός Πρεβεζάνος δημότης που έφυγε

Αυτή η πόρτα μου θυμίζει πάντα την οικογένεια Κουτρούμπα. Ανοιγόκλεινε απέναντι από το σπίτι μου και έβλεπα να βγαίνουν πάντα άνθρωποι γελαστοί. Η ζωή έχει τα δικά της βέβαια αλλά οι Κουτρουμπαίοι ήταν πάντα πρόσχαροι. Ο κυρ-Βασίλης η κυρά Αρσινόη και μετά τα παιδιά. Και τα εγγόνια, όσα γνωρίζω, που αγαπώ.

portaΜε το Γιώργο είμασταν πιο κοντά στην ηλικία από τα άλλα αδέλφια του και πάντα είχε μια ευχάριστη κουβέντα να ανταλλάξει μαζί μου, έστω και πείραγμα. Θυμάμαι βέβαια πολύ καλά, όταν σαν μέλος μιας αντιπροσωπείας του Δήμου μας είχε έρθει στο Λουξεμβούργο, όπου έμενα τότε, για συνεργασία με τις υπόλοιπες αδελφοποιημένες πόλεις. Εγώ έτυχε να κατοικώ στο λουξεμβουργέζικο αδελφοποιημένο Δήμο και ήταν μεγάλη η χαρά μας για τη σύμπτωση. Δεν θα ξεχάσω πόσο ζωηρή εντύπωση μου είχε κάνει το ενδιαφέρον του για τα δημοτικά μας καθώς και τις προτάσεις, που μου ανέλυε, για ανάπτυξη, εκείνες τις ημέρες. Αυτό το ενδιαφέρον του δεν τον εγκατέλειψε ποτέ.

Εκφράζω την ειλικρινή συμπάθειά μου στους οικείους και ιδιαίτερα στο Βασίλη, εκλεκτό συμπολίτη μας, με τον οποίο συνεργαζόμαστε τώρα στο Δήμο. Μοιράζομαι το πένθος με τόσους κοινούς φίλους και γείτονες και με όλους τους συμπολίτες μας που αγωνίζονται για την πόλη μας. Γιώργο, σε αποχαιρετώ.

This entry was posted in Λουξεμβούργο, νεκρολογία and tagged , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

