Ο πόλεμος της ασφάλτου συνεχίζεται.
Πάνω από ένα χρόνο μετά από ένα χρόνο μετά τις αρχικές εξαγγελίες το Υπουργείο Μεταφορών & Υποδομών (ΥΜΕ) έδωσε στη δημοσιότητα σχέδιο νόμου με τίτλο «Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις γαι τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» (ΕΔΩ) με περιθώριο διαβούλευσης μέχρι τις 4 Δεκεμβρίου(ΕΔΩ).
Μεγάλο μέρος του σχεδίου νόμου αφορά στα ΣΒΑΚ (Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας), ενώ επίσης εκτεταμένο τμήμα του αφορά στα Ε.Π.Η.Ο. (Ελαφρύ Προσωπικό Ηλεκτρικό Όχημα, δηλαδή: α) Πατίνια (e-scooters), β) Τροχοπέδιλα (rollers) και τροχοσανίδες (skate boards), γ) Αυτοεξισορροπούμενα προσωπικά οχήματα δηλαδή μηχανοκίνητα μονόκυκλα οχήματα ή μηχανοκίνητα δίκυκλα οχήματα διπλής τροχιάς, που βασίζονται σε εγγενή ασταθή ισορροπία και χρειάζονται βοηθητικό σύστημα ελέγχου για να διατηρούν την ισορροπία τους δ) Ε.Π.Η.Ο. που δεν υπάγονται σε κάποια κατηγορία εκ των ανωτέρω.) και ένα μέρος του εναρμονισμό…
Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.157 επιπλέον λέξεις
Αφού διάβασα με προσοχή όλο το άρθρο, κατέληξα στο εξής συμπέρασμα : Είναι προτιμότερο οι νομοθετούντες τον Κ.Ο.Κ. να μην κυλκοφορούν μεταξύ μας, επειδή είναι άκρως επικίνδυνοι για τη σωματική μας ακεραιότητα!