Ωραίο κομμάτι. Καταγγελία.
Ε… η χώρα μας είναι πουλημένη στο αυτοκινητοπετρελαϊκό κεφάλαιο και στους ντόπιους συνεργάτες του. Τα πράγματα είναι χειρότερα στην Ήπειρο από ότι στη Θράκη. Ούτε χιλιόμετρο σιδηροδρομικής γραμμής. Στην Πρέβεζα δεν υπάρχει τακτική συγκοινωνία ΚΤΕΛ με τη διπλανή πρωτεύουσα νομού που είναι η Άρτα. Με τον κόμβο διεθνών συγκοινωνιών που είναι η Ηγουμενίτσα υπάρχουν δρομολόγια ΚΤΕΛ την Παρασκευή και την Κυριακή μόνο!
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στην εκδήλωση του ΟΣΕ τον περασμένο Σεπτέμβριο για το 2021 ως Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων, αφού εξήγγειλε ένα πρόγραμμα σιδηροδρομικών έργων ύψους 3,3 δις (τότε), διάνθισε με πολλές υποσχέσεις το μέλλον των μεταφορών στη χώρα μας. Μάλιστα υπερέβαλε εαυτόν κατά την ομιλία του λέγοντας ότι η κυβέρνηση του είχε ήδη λάβει την πολιτική απόφαση, το 2021 να είναι στην πράξη Ελληνικό Έτος των Σιδηροδρόμων. Όμως ως αρμόδιος υπουργός απέφυγε να αποσαφηνίσει πώς μπορούν να συνδυάζονται οι εορτασμοί και οι κομπασμοί με τη σημερινή κατάσταση του σιδηροδρόμου. Πώς δηλαδή ολόκληρες περιφέρειες της χώρας στερούνται παντελώς θα λέγαμε σιδηροδρομικών υπηρεσιών, με προεξάρχουσα τη Θράκη, την περιοχή με την μεγαλύτερη γεωπολιτική και γεωοικονομική αξία της χώρας μετά τη διάλυση του συμφώνου της Βαρσοβίας; Πώς, ενώ στη δεκαετία του 2000 και πριν, κυκλοφορούσαν 10 επιβατικές αμαξοστοιχίες μεταξύ Αλεξ/πολης – Θεσ/νίκης, εκ των οποίων οι 4 συνέδεαν απευθείας τον Έβρο με…
Δείτε την αρχική δημοσίευση 829 επιπλέον λέξεις
Αν δεν ντρεπόμαστε, τουλάχιστον λυπόμαστε… Διότι δεν είμαστε για γέλια αλλά για κλάματα, γοερά κλάματα…
Όπως τα λες Δημήτρη μας. Τα σχολικά βιβλία υποστήριζαν πως λόγω των βουνών δεν έχουμε τρένα. Και ξεχνούσαν τις Άλπεις που είναι στρωμένες με ελβετικές, ιταλικές, γερμανικές και αυστριακές σιδηροδρομικές γραμμές.